Stare 10Mbit sitovky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 1 21:59:59 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 1.11.2006 od Martin:

> tak jsem prosel bazary v Brne a opravdu nebudu davat za 10Mbit
> sitovku 200,- kdyz vim, ze se vyhazujou.

> proto se ptam. Nemate nekdo k dyspozici na vyhozeni 10Mbit sitovky s
> radicem RLT8019. Sitovky budou demontovany a pouzity v ramci DP ;)
> takze zadna komerce ;)

Jezismarja, ty jeste porad chodis po Brne a shanis sitovku? Jeste
chvili budes chodit a ja ti snad ty dve stovky dam. Nebo radeji primo
toho svaba, abys to nahodou misto sitovek neprochlastal...

> Diky za ozvani kdyz tak na soukromy mail, kdybych  prehledl v konfereci

Jak jako prehledl? To jsi snad jeste navic slepy?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz