silicon chip serial number

dejfson dejfson@dejfson.org
Středa Listopad 1 21:29:11 CET 2006

SIM karta - rozhodne ne
PIC ne

cilem je zapajet do desky aby to bylo hotove. reseni s picem prinasi
komplikace v programovani dalsiho obvodu. Nasel jsem super chip od
maximu ktery dela presne to co ma,
ovsem je to novinka, nikdo to nema a minimum quota bylo 3000kusu. Ma to
byt jednoznacna identifikace PCB v ramci systemu. System = crate VME64x
a identifikovat se ma
kazda karta v tom zastrcena. Kazda karta je udelana jako kombinace CPLD
+ FPGA. Ten cip ma byt pripojeny na cpld a vzhledem k tomu ze CPLD
obstarava celou komunikaci VME + programovani JTAG + spoustu
dalsich veci, tak tam neni moc mista na blbiny typu onewire. Onewire je
sbernice dobra tak pro mikrokontrolery, pripadne FPGA kde registry
muzete plytvat. Jen pro predstavu: CPLD je EPM3256 to nejvetsi ve
standardnim pouzdru (240pinu?) a FPGA je EP1C6. CPLD je tim kontrolerem
a programatorem plne asi z 80 procent.

d.