Internet pres mobil

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 1 20:52:21 CET 2006

Ještě mě napadá, co to bude za nemocnici? Teoreticky tam můžou mít přístup
přes wifi nebo po dohodě s adminem přes kabel, případně může být nemocnice v
dosahu CZFree nebo někoho známýho, kdo by byl ochoten připojit. Pokud by
bylo třeba wifi výbavy, tak i tu bych na ty dva týdny mohl půjčit...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death