GSM lokalizace

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Listopad 1 17:13:28 CET 2006

Neni jednodussi a presnejsi vyuzit aplikaci primo od operatora, ktery urcite vi, kde jsou jeho BTSky a funguje to s uplne kazdym mobilem. Inicializace muze prijit i z jineho cisla nez primo z toho mobilu, tak to pak neni treba ani nikam posilat, ale jde se na souradnice zeptat i primo z toho ktery chci lokalizovat.

JK