Microchip-C18 x htsoft-C18

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Listopad 1 16:15:17 CET 2006

Zdravim,

No nevim, ukazte ten kus kodu, ktery nechodi, protoze ja tu s polem struktur
potize nemam a ani studentska verze nemela...

Zas tak moc pameti bit snad neusetri ne?
Navic kdyz si predstavim ty konstrukce, ktere nekde v pameti ukladaji jeden
bit a potom s nim pracuji alespon tak, jak to resi PICC18, tak to zase setri
jen pamet dat zato pamet programu uz moc ne ve srovnani s typem unsigned
char a manmipulaci s nim jako porovnavani/testovani atd...

Osobne takova rozsireni nepouzivam ani kdyz jsou takto dostupna, protoze
budu to zase ja sam, koho to placne rakoskou pres prestiky, kdyz kousek kodu
budu chtit pouzit na jinem procesoru nebo jinem kompileru prave pri prechodu
PICC18 a C18 nebo jinam...

To toho vazne delate obrovske serie, ze se Vam vyplati takto ztracet vlastni
cas místo uziti vetsiho PIC? Bez ironie, jen zvedavost:).

S pozdravem,
		Marek Pavlu