OT: tig svareni

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Listopad 1 14:41:56 CET 2006

to bude asi stejnej trubickovej drat, jako do levnejch CO_cek bez bomby ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RVsoft
Sent: Wednesday, November 01, 2006 2:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: tig svareni

Aleš Chlubný napsal(a):
> Mam reg. Constant 2000 od Messer Griesheim a ten ma trysku pred vystupem a v navodu je psano, ze se maji odstranit vsechny trysky v zarizeni, protoze "nejsou prizpusobeny" pro tento regulator, takze asi je to tak jak tu nekdo rikal - nastavuje se tlak na manometru se stupnici prutoku a pocita se s tou vystupni tryskou.
>
> S pozdravem,
> Ales Chlubny

Zjistil jsem nedavno, ze se dela drat do tig ktery je duty a pri vareni se z nej uvolnuje ochranna atmosfera.

Hodlam to vyzkouset s obycejnym invertorem - bude se ale muset vyresit odvijeni - pry se to neda upnout do normalnich klesti nebot se to moc hreje a ten plyn vyfoukne z cele delky tim teplem.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info