OT: tig svareni

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Listopad 1 14:36:11 CET 2006

Aleš Chlubný napsal(a):
> Mam reg. Constant 2000 od Messer Griesheim a ten ma trysku pred vystupem a v navodu je psano, ze se maji odstranit vsechny trysky v zarizeni, protoze "nejsou prizpusobeny" pro tento regulator, takze asi je to tak jak tu nekdo rikal - nastavuje se tlak na manometru se stupnici prutoku a pocita se s tou vystupni tryskou.
>
> S pozdravem,
> Ales Chlubny

Zjistil jsem nedavno, ze se dela drat do tig ktery je duty a pri vareni
se z nej uvolnuje ochranna atmosfera.

Hodlam to vyzkouset s obycejnym invertorem - bude se ale muset vyresit
odvijeni - pry se to neda upnout do normalnich klesti nebot se to moc
hreje a ten plyn vyfoukne z cele delky tim teplem.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info