ADSL modem - dotaz

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Listopad 1 13:37:20 CET 2006

Tenhle postřeh ma vic lidi. Uživ. co znám a mají přípojku  něco přez rok
starou, mají stále stejnou IP adresu. Ta se dokonce nezmění ani se
změnou rychlosti, nebo se změnou portu na DSLAMu - třeba kvůli přechodu
na ADSL2+
 Ono je ze strany providera jednoduuší ( konfiguračně) přidělit tomu a
tomu portu stejnou adresu, než nějaké dynamické změny, které je třeba
navíc ( snad i ze zákona) logovat.
Možná bych to tu neměl říkat, ale je to víceméně  standardní stav,
stejně tak asi jako zatím nefunkční agreace na přípojkách exTelecomu.
Celá síť se stále staví, rozvíjí doplňuje a posilují páteře a asi zatím
není čas se takovými prkotinami jako agreace a pevná IP zabývat.
Ovšem do budoucnosti nelze jednoznačně říct, zda stav setrvá. Zatím bych
to využíval dokud to jde.