ADSL modem - dotaz

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Listopad 1 13:12:20 CET 2006

> Pravdou je, že pokud jede přípojka na starším protokolu PPPoA ( DSLAM
> připojen na páteřní ATM síť) tak  i když nemáte objednanou pevnou IP,
> zpravidla je  adresa stále stejná a dlouhodobě neměnící se.

Trochu bych si dovolil tuto diskusi zneuzit k dotazu, mam ADLS zrizene cca 2
mesice a dost mi pada (mam doma hooodne divoce tazeny kabel, takze to
pricitam tomu a zatim jsem to neresil), ale zatim jsem pokazde dostal
pridelenou stejnou IP, i kdyz ji nemam objednanou. Docela by mne zajimalo,
jakym zpusobem je to implementovane a zda se tento stav muze zmenit, protoze
bych se docela rad dostal z domu do firemniho exchange a za tim ucelem je
treba mit nemenici se IPcko (nebo aspon ne moc casto), kterezto se musi na
serveru povolit, a nechce se mi kvuli tomu platit mesicne o stovku vic.
Koukam ze o tom asi dost vite, nemate nejake povedomi i o tomto? Samozrejme
mam Annex B modem ale IPcko se (zatim) nemeni.

Dusan Dolezal