Napajeni a data po dvou dratech

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Listopad 1 09:37:02 CET 2006

	Napada me neco, co uz tady vpodstate zminoval pan Musil a inspiroval me princip OpenThermu, kde kotel jako master a napajeci zdroj meni napajeci proud od cca 5 do 20 mA a pokojovy termostat hybe s napetim na lince mezi cca 5 až 18 V (sice by mi to prislo logictejsi naopak, ze kotel jako zdroj hybe napetim, ale je to tak, jak jsem popsal)

	Takze to cele napajet zdrojem s omezenim proudu a vysilajici zarizeni bude zvysovat odber, aby klesalo napeti. Master slave bych resil na urovni protokolu.
	Tam jen muze byt problem, aby zarizeni dokazalo uchladit ztratovy vykon - 50 zarizeni po 20 mA, to je 1A, pokud uvazujeme rozdil napeti aspon 5 V, tak to je 5 W, pri stride zhruba 1:1 polovina a jen behem vysilani, to by snad mohlo jit...

			Ales Zika
			http://results.cz