Microchip-C18 x htsoft-C18

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 1 09:41:36 CET 2006

Asi jsem to spatne napsal. Ten bit mne netrapi, ale spoustu veci ulehcuje,
setri pamet, kratsi kod... V BC to mam takto: typedef unsigned char bit;

Modifikator near. Mel by u obou kompilatoru ulozit promennou do pameti
acces, ktera ma trosku rychlejsi pristup. Ale u Mic. C18 mi tam hlasil
chybu.

Co mi ale vadi je pole structur, predpokladam ze to v norme je. S tim si C18
od Microchipu
neporadila. Zatim jsem dalsi pokusy odlozil, takze nevim kde je chyba.

Ale je videt jedna vec, i kdyz je C normovano kazdy kompilator si dela co
chce a spousta veci lze implementovat ruznymi zpusoby.

Michal

----- Original Message -----
From: "Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 31, 2006 3:23 PM
Subject: RE: Microchip-C18 x htsoft-C18

Zdravim,

Sorry, ale vycitat full ANSI C kompileru, ze neumi datovy typ bit je docela
zcestne, ne???

Dale potom near, far a dalsi modifikatory thoto druhu jsou silne
implementacne zaavisle, netusim tedy, jak chcete na teto urovni prechazet
mezi ruznymi cilovymi platformami???

Cimzto bych doporucil se podivat na normu ANSI C a zjistite, ze prave v
ohledu na datovy typ bit je C18 vice ANSI C nez PICC18...

Dale pak jak zavadite v BC datovy typ bit by mne vazne docela zajimalo, ja
si to predstavit neumim:(...

Ale trebas jsem vedle jak ta jedle, nejsu kovany informatik, ale i tak
pochybuji, ze se pletu az tak seredne:).

S pozdravem,
Marek Pavlu