Termoclanek typ C

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Listopad 1 09:28:11 CET 2006

ved som vravel ze neviem co fyzikalne znamena to co pocitam, len som ukazoval ako sa da ziskat ten polynom :-)
potom som zistil ze ma to asi zaujima tak som si nieco o termoclankoch pozrel a zistil ze tie stlpce su zrejme cisla pre aproximaciu danym stupnom polynomu. Je to pravda?

Inak celkom zaujimavy dokument je napriklad tu:
http://www.omega.com/temperature/Z/pdf/z021-032.pdf

b.