AVR isp programer

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Středa Listopad 1 08:33:09 CET 2006

Dobry den.
Bohuzel se nikdo nezminil o biprogu:
http://web.quick.cz/ruckl/biprog/biprog.html .
Muze to mit nekolik duvodu:
Bud ho nikdo nepouziva nebo ano, ale ma nejake problemy (ktere ovsem me
nesdelil)
anebo treba nechce proflaknout, ze mi neposlal pohlednici (je to
"cardware") :-) .

Stejne jako Cimrman, musim si ho tedy pochvalit sam :-) .
Jen chci pripomenout, ze biprog podporuje vsechna AVR (jako STK500 od
Atmelu)
plus nekolik MCU navic (AT89S8252, AT89Sx051, AT89LPx052)a je mnohem
jednodussi,
nez treba avrispre.

Je to nahoda, ale zrovna dnes rano jsem dostal tento e-mail:

<CITAT>
Dobry den,
programator je skvely.
Zkousel jsem jich nekolik na S51 a se vsema byly nejake problemy.
Tento Vas biprog chodi skvele, je levny a maly.
Jen tak dal.
Pohlednici z Pusteven jsem Vam poslal. Nebydlim primo na pustevnach ale
kousicek (cca 5km)
</CITAT>

--
Lubos Ruckl