OT: jakou poridit videokameru?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 1 00:19:28 CET 2006

Pasky mají svůj zcela presny "kolobeh", zaskrtava se na nich kolikrat byly
pouzity atd. Po urcitem poctu prujezdu se vyrazuji, protože jiz nejsou
dropoutove spolehlive. Jako škola z oboru obcas dostavame plny pickup takhle
jetych DV pasek z televize. Ve skole samozrejme ještě dlouho spolehlive
slouzi, protože, když to obcas v nejake studentske praci dropne, nic se
nedeje.
Na HDD se vpodstate dela jen postprodukce. Vysledne dilo jde zase na pasky,
které se zase pouzivaji podle presnych rozpisu, něco jde do archivu, něco se
pouziva pro bezne prehravani poradu atd.

Jakub Serych