Pasivni chladic

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Květen 31 23:22:45 CEST 2006

> Jaky je duvod proc jste odesel od AMD? Ja doted jel na
> Thundebirdu 1200MHz a
> tenkrat byl duvod ke koupi pomer cena/vykon i za cenu silene
> spotreby (byl a
> je to jeden z nejziznivejsich CPU), ale vse ostatni bez
> problemu. Ted jsem
> vybiral s durazem na pomer spotreba/vykon a vysel mi zase AMD.
>
> RadekCX

Kdysi daaaavno, daaaavno nam na AMDcku neco (mam dojem ze 3Dstudio ve verzi
jeste pod DOSem) nefungovalo. Od te doby jsme jednoznacne prepli na Intely a
vse stavime na nich. Vzhledem k tomu, ze mame činnych ke dvoum stum pocitacu
a v historii jsme jich postavili kolem 4 - 5 stovek a vse na Intelech pricemz
vadny byl v teto historii pouze jeden procesor, chceme u nich i nadale
zustat.

Jakub Serych