elektro- [MECH] Vyrobil by nekdo kovovy tisicihran k servum Hitec?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 31 21:19:21 CEST 2006

Taky mě to jednou zarazilo a dospěl jsem k názoru, že se jednou
někdo pokusil spočítat ty zuby ale smazal si značku nedbale udělanou
tužkou a počítal a počítal stále až dál neuměl. Od té doby tomu začal
říkat tisícihran a další lidi to od něj převzali.

Aleš Procháska