Specifikace RS232

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Květen 31 20:27:52 CEST 2006

Vladimír Anděl napsal(a):
> Ja v tomhle moc neverim na duchy a zatim mam zkusenost, ze linka vzdycky
> fungovala. Dival jste se osciloskopem jestli jsou urovne v poradku? Neni ta
> meteostanice (nebo jeji komunikacni rozhrani) z te linky napajena a nebere
> prilis moc? Nezapomeli jen pani programatori napsat do navodu, ze kdyz se
> komunikuje s pocitacem a zrovna se spusti spojeni s venkovnimi cidly, tak ze
> procesor nevi co driv :-) ?
>
> Andel

Ne, meteostanice je napajena z baterii a jako prevodnik mezi TTL-PC je
pouzity kabel od mobilu s externim napajenim z USB (kabel je z USB jen
napajen - data jedou pres RS232). Kabel jsem pouzival bez problemu dost
dlouho s mobilem.

Programatori navod nedelali - jak SW do PC tak do meteostanice jsem si
psal sam.
A kolize se take nekona nebot meteostanice neprijima nic z PC - jen
pasivne vysila kazdych 5s udaje o teplote a RH. Ja v PC cekam az se mi
naplni buffer a ten zpracuji.

Neprisel jsem na to cim to je a na duchy take neverim. Uz je to na
druhym PC a prvni bylo P100 s  WIN98 a ted to je primo na serveru s WIN
2003 Server.
Nebudu to ale nijak resit - vyresim to jak psal p.Waclavek tim, ze
metestanice obhospodari data z cidel po prijmuti prikazu z PC a nasledne
data odesle i s patricnym CRC. Cekal jsem az se mi sejdou vsechna
potrebna cidla na to co chci merit.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info