NTC v primaru trafa

GT5 gt5@seznam.cz
Středa Květen 31 19:08:38 CEST 2006

Ani ne fyzik, ale tvrdit ze paralelni spojeni NTC je kravina ve vsech
pripadech mi prislo ponekud neuplne pravdive.
A to ostatni to jsou jen normalni skolni znalosti :).

Tim tuhle debatu koncim protoze me nebavi hadky, prakticky si to overim.
Uz NTC mam tady na stole...

LP.

jj, ja som to vzdy vravel ze veci sa maju podchytit teoreticky... Az mam
pocit ze je tu dalsi fyzik :-P
b.

p.s. dva NTC termistory by som aj tak nezapojil paralelne