Pasivni chladic

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Květen 31 15:45:11 CEST 2006

Ja teda nevim , ale my trebas kupujeme pocitace Dell a ty jsou uplne
tichoucke :) maji dobre vyresenou case a chlazeni takze kdyz je v kanclu
jeden ten DELL a nejaky obycejny neznackovy tak jak to strasne vyrazne ten
rozdil  . Vzdycky se bojim kdyz jdu opravovat "hucici" pocitac s no name
bednou 2 HDD 2 CD/DVD rom a nejakou lepsi grafickou kartou a jako tresnicka
se tam vyjima nejaky dabelsky P4 3Ghz :) V te bedne jsou kable a vubec
vsechno v naprostem chaosu takze o nejakem proudeni vzduchu se neda mluvit a
ten vetrak na procesoru se toci podle teploty vetsinou na max otacky .

Pasivni chladice se daji koupit , taktez jsou na netu navody jak to resit .
Treba zrovna dneska vysel na www.svethardware.cz vyborny chladic CPU  za
1000 patrici ke spicce . K tomu kdyz podtaktujete lehce procesor tak je to
vyreseno . Graficka karta problem neni ty uz se prodavaji i moderni s
pasivnim chlazenim . Potom uz jen zustava dobry CASE z ktereho se to teplo
bude odvadet.

Anebo jak jsem psal na zacatku nakupovat u odborniku a poridic si jiz
pocitac vyreseny :)

s pozdravem

snehulak