Kable pre oneskorovacie linky

Danhard danhard@volny.cz
Středa Květen 31 13:37:11 CEST 2006

Zkus usmiknout neco pres 1m  kabelu od sitovky, rozebr ho na pary, stoc par
na 1zkrut/5mm, vem 20cm RG58, stahni stineni a na tuhle dusi navin 1m toho
twistu, zajisti konce a mas symetricke zpozdovaci vedeni 5ns s impedanci cca
100R  :o)
V ECL se stejne vsechno tahne spravne symetricky.

Danhard
*******

ide to ku ECL logike, takze na impedancii velmi nezalezi. Tiez to tak
vidim ze semirigid zo suflika ;-) Len ma napadlo ci neexistuje nieco
lepsie. Do mojej dizertacky som robil pasikove vedenia co mali 0.1 c,
ale to vedenie je vacsie ako cela karta ktoru teraz lepim :-)
Diskretne komponenty zase narazaju na problem so sirkou pasma (treba ich
vela; to tam uz dam rovno kabel) a obycajne kable su moc rychle. No nic,
no... :-)
b.