Pasivni chladic

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Květen 31 13:17:58 CEST 2006

Něco podobnýho a výrazně levnějšího teď dělám AOpen a nabízí to Libra.
Jmenuje se AOpen Mini PC, rozměry jsou 16x16x5,5cm a uvnitř je v podstatě
notebook. Dá se tam v klidu dat Pentium M, je tam jeden miniaturní aktivní
chladič chipsetu a CPU. A Pentia M mají slušný výkon, problém může trošku
být s pomalejším notebookovým diskem. Cena s Celeronem M 370 (1,5GHz), 512MB
ram, 80GB HDD a DVD RW je okolo 15 tisíc s DPH. Výkon zhruba jak normální
desktop s Celeronem 2,5GHz. Bohužel to má akorát 2xUSB a žádnou PS/2, takže
USB HUB za pár stovek je nutností.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death