Pasivni chladic

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Květen 31 13:08:10 CEST 2006

Pravidelně navštěvuji naši učebnu s 10PC, jsou to sice jenom Celerony (okolo
2GHz), ale hlučnost je každopádně na přijatelné úrovni, respektive PC nejsou
prakticky vůbec slyšet. A podotýkám, že jsou to naprosto obyčejná
kancelářská PC, s obyčejným chladičem CPU i s obyčejným zdrojem.
Pravda pokud je to učebna stejné velikosti jako ta naše, ale místo toho tam
je 20PC, tak se uchladí velice těžko. Ale to potom není ani tak problém PC
jako samotné místnosti.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death