Pasivni chladic

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Květen 31 11:50:54 CEST 2006

Pred casem, ( mozna uz tak 3 roky zpet ), vysla info nekde v PC World nebo
PC Magazine o zdrojich od nejake nemecke firmy a ty byly naprosto bez
vetraku. Na procesory se da nasadit i pasiv. Tedy alespon na Intely. Nevim
jake ochrany maji AMD.Nedelame na nich.
Nebo tiche PC od Mironetu ? Ma s nimi nekdo zkusenost ?
PS: s Mironetem nejsem obchodne spojen :-))
Jeste se zminim o podtaktovani. Vidim, ze tudy cesta nepovede, ale jen pro
zajimavost. Pred casem jsem delal servis na PC, kdy zakaznik prisel s tim,
ze mu PC jede na polovicni rychlosti nez by melo.
Za prve deska neumela patricne FSB a to bylo asi dobre, nebot ten kdo to
stavel, tak zapomel pripojit vetrak. No a asi diky tomu to procesor prezil
:-)))
Firmu radeji jmenovat nebudu, tech chyb tam bylo vice...

J. Polivka

Je videt, ze jste v takove ucebne dlouho nebyl :-)

1)Regulace otacek je samozrejmosti, to pouzivame od doby, od ktere se to
prodava. Zdroje samozrejme s tou nejvetsi vrtuli (tusim 14cm) smerem dovnitr
do case take s regulaci - nejsou temer slyset.
2)V ucebne v cervnu je klidne 25 - 30°C, v zime se tam samozrejme vubec
netopi a pokud se intenzivne nevetra, je tam tak kolem 22°C. Z toho plyne,
ze
regulace otacek nareguluje plny vykon v pondeli rano (po vikendu s vypnutymi
kompy) uz asi tak po pul hodine vyuky.
3)Staci jeden - dva kompy s dnesni P4kou (zatim mame ucebny bezne osazene
PIII nebo z dnesniho pohledu veeelmi pomalymi P4kami, ktere jeste takovy
hluk
nedelaly) a uz je tam velmi neprijemny hluk.
16ks s normalnimi ventilatory na procesoru je proste zcela vylouceno (musel
bych se ucit znakovou rec a to se mi nechce).
4)Uci se tam pocitacova animace a sceny, u kterych se jediny obrazek
renderuje treba 5 minut (procesor na 100%) nejsou vyjimkou, takze slusny
vykon tam potreba opravdu je.

Jakub Serych