Pasivni chladic

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Květen 31 11:45:33 CEST 2006

Hledal bych spis case, ktery ma moznost pripojit (namontovat) na zadni
stenu 12cm ventilator a ten spolehlive odfoukne teplo ven. Za dalsi bych
vybiral desku s pasivnim chladicem na chipset (aktivni chlazeni dokaze
delat docela veliky kraval, daleko vetsi nez vetrak na CPU), pripadne
grafickou kartu tez s pasivem (pokud nebude pouzita integrovana coz by
na skolici mistnost mohlo stacit). Pokud splnite tyto tri moznosti a
budete mit kvalitnejsi zdroj (nejlepe opet s 12cm vetrakem coz je dneska
vetsina), tak PC bude celkem tiche.