Pasivni chladic

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 31 11:42:46 CEST 2006

Ted jsem resil podobnou vec doma.

Nakonec to vyhral procesor od AMD a Sempron 3100+ jadro Venice (takt
1800MHz) a deska Biostar s cipovou sadou nForce 4 se soketem 939. (co jsem
hledal tak odpovidajici Intel mel az o 30% vyssi spotrebu - sice zadelavam
na flame, ale je mi to jedno mame v praci Intelu dost abych videl ze proste
topi vic)

Zdroj 450W s 12cm vetrakem a na CPU je original od AMD (procesor byl
boxovanej).

Aktualni teplota CPU je nyni 32stC a otacky vetraku na CPU jsou 1000rpm.

Jedine co je slyset jsou disky - nic jineho neslysim.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824