Pasivni chladic

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Květen 31 11:25:54 CEST 2006

Spousta desek umí regulovat otáčky chladičů a kupodivu to docela funguje.
Nemyslím si, že je třeba extrémně investovat do pasivních chladičů, u
kterých je výsledek nejistý. Mnohem víc hluku obvykle dělá zdroj.
A pokud se staví i na originál Intel deskách, tak ty zaručeně otáčky
ventilátoru regulují. Z osobní zkušenosti vím, že bohatě dostačují originál
chladiče od Intelu.

PS: Pokud bude v učebně i projektor, tak ten zaručeně přehluší ty PC.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death