Specifikace RS232

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Květen 31 09:52:59 CEST 2006

Dobrý den,

no to bude problém, protože asi opravdu platí ta původní norma z doby
dálnopisů. Ovšem takový proud žádný běžný budič nedá.

Mohu se zeptat, proč tu normu potřebujete ? Spolehnout se na ni nedá snad v
ničem...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 30, 2006 10:28 PM
Subject: Specifikace RS232

Mám takový dotaz, hledám a nemůžu najít nějakou kompletní a pokud možno
platnou specifikaci RS232. Všude píšou jen napěťové úrovně, ale linka by
měla snad mít zatižitelnost 20 mA  (pro minimální výstupní napětí 5V? Nebo
do zkratu?) Podle toho co nacházím, ta norma se asi vyvíjí. Našel jsem
nějakou starou EIA232 asi ještě pro dálnopisy, tam je zkratový proud 500 mA.
V různých popisech RS232 jsem našel zkratový proud 50 a 100 mA a už jsem z
toho blbej. Za nasměrování předem děluju.

Anděl