NTC v primaru trafa

aze azehw@volny.cz
Středa Květen 31 09:42:57 CEST 2006

Predbehli jste mne....kdyz si jich date paralelne vic, bude mit ohnostroj
delsi prubeh. Odejdou pekne jeden po druhem :))
AZE

Chtel jste jiste napsat NTC.

Termistory urcite nebudou stejne, jeden se zahreje rychleji, snizi
svuj odpor, tim jim bude protekat vetsi proud nez ostatnimi, tim
rychleji se bude zahrivat, jeste snizi svuj odpor...
Veskera zatez bude na tom nejrychlejsim.

Tepelna vazba mezi nimi nemuze fungovat, cely proces rozberu trva
jednoty sekund a neni mi jasne jak chcete udelat dostatecne rychly
prenos tepla mezi nimi.

Tomas