Jak funguje procesor v PC

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 31 09:05:02 CEST 2006

Optimalizaci nemuze provadet kompilator, protoze by to pak bylo
napadne podobne RISCu a to prece Intel nema rad :-) Nebo realneji spis
proto aby stare programy okamzite zacaly na novem procesoru fungovat
rychleji. Ze se tim dal zapleveli instrukcni sada je pro vyrobce uz
pomerne nezajimave :-(

Ales Prochaska