NTC v primaru trafa

Úterý Květen 30 21:48:37 CEST 2006

Hezký večer,

    a musíte dělat celý modul pro start ? Nestačilo by relátko zapojené
na výstupní kondenzátory ? Po jejich nabití sepne a zkratuje odpor.
Případně dát ještě do série s jeho vinutím zenerku vhodného napětí tak,
aby se posunulo spínací napětí.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz