NTC v primaru trafa

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Květen 30 12:25:07 CEST 2006

Pokud jde o 1 ks, tak bych kuchnul PC zdroj, tam byvaji tak akorat ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of GT5
Sent: Tuesday, May 30, 2006 12:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: NTC v primaru trafa

Ok. Netusil jsem ze NTC je pak celou dobu "horky", aby mel nizky odpor.
Naopak proto jsem driv uspesne pouzival PTC, ktery se hned zahral a
impuls proudoveho narazu nebyl nejak velky. (pri 500VA toroidu byl
priblizne 10A, coz jistice uz unesly).

Nechci delat objednavkudo EZK kvuli 1ks, ani stavet slozity zapojeni
sotfstartu s rele.
Poradite mi s vyberem toho NTC? ... mam toroidni trafo 500VA ,chci do
primaru vybrat vhodny NTC, nejlepe ze sortimentu GME.
(resp. nahradu za NTC 3.4A http://www.ezk.cz/termistory.htm ). S tim ze
proudy v primaru jsou bezne 1,5-2A.
V GME maji s max.zatizenim 0,45W ...takze jsem dost zvedav jak si s tim
vystacim :(

diky,
LP.