rychlost čtení CF po USB

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Květen 30 12:19:26 CEST 2006

Podminkou je aby system podporoval USB2.0 hi-speed (480Mbit/s) prenos se
cteckou. To ze je neco USB2.0 neznamena ze system umi s tim pracovat tak
rychle, nebo ze vysledna komunikace neni stejnaka jako USB1.1 (pouze
fullspeed 12Mbit/s).
Taky je rozdil jaky hodiny bezi na sbernici a jaky mnozstvi dat je
skutecne preneseno. Takze z mych zkusenosti jsou u fullspeedu tak
2-5Mbit/s (zarizeni dle USB1.1 i USB2.0) , u hi-speedu (jen USB2.0) se
mi povedlo zatim kolem 28Mbit/s s ATA-USB mustkem.
Naopak i hodne MP3 prehravacu , pysnicich se nalepkou USB2.0 ve
skutecnosi komunikuje low speed (USB1.1 na 1,5Mbit/s).

Jak doporucuje kolega, zkusil bych nejaky z novych a drazsich fotaku.
Tam je zarucene ze to pobezi rychle.

LP.

----- Original Message ----- From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 30, 2006 11:40 AM
Subject: rychlost čtení CF po USB

Mám nějaké CF karty od Sandisku s deklarovanou rychlostí čtení / zápisu
okolo 10Mb/s ( Sandisk ultra II)  a 20Mb/s ( Sandisk ExtremeIII )
Už jsem vyzkoušel několik čteček pro USB  ale nikdy se mi nepodařilo z
karty číst rychleji než 4Mb/s a zapisovt víc než  2,5Mb/s.
Kde je zakopaný pes? Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?