NTC v primaru trafa

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Květen 30 12:10:06 CEST 2006

Ok. Netusil jsem ze NTC je pak celou dobu "horky", aby mel nizky odpor.
Naopak proto jsem driv uspesne pouzival PTC, ktery se hned zahral a
impuls proudoveho narazu nebyl nejak velky. (pri 500VA toroidu byl
priblizne 10A, coz jistice uz unesly).

Nechci delat objednavkudo EZK kvuli 1ks, ani stavet slozity zapojeni
sotfstartu s rele.
Poradite mi s vyberem toho NTC? ... mam toroidni trafo 500VA ,chci do
primaru vybrat vhodny NTC, nejlepe ze sortimentu GME.
(resp. nahradu za NTC 3.4A http://www.ezk.cz/termistory.htm ). S tim ze
proudy v primaru jsou bezne 1,5-2A.
V GME maji s max.zatizenim 0,45W ...takze jsem dost zvedav jak si s tim
vystacim :(

diky,
LP.

Presne opacne, na zaciatku ma NTC vysoky odpor a po zahriati sa znizi -
ma za ulohu obmedzit nabehovy prud vykonnych toroidov a chranit
usmernovac pretoze filtracne kondy predstavuju vo chvili zapnutia dost
tvrdy skrat. Bez NTC by mohlo vyhadzovat poistky v dome/byte...

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com