Mobil jako MMS kamera

Vena Kovar iras24@gmail.com
Úterý Květen 30 07:40:48 CEST 2006

> Nedaří se mi najít mobil, který by po prozvonění/zavolání/sms poslal MMS na
> nastavené číslo. Mělo by to fungovat jako
>
> http://etronic.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=877
>
> ale nepotřebuji všechny zde uvedené funkce, jde mi hlavně o nižší cenu. V
> ideálním případě by to měl být nějaký bazarový mobil. Napište prosím, pokud
> o něčem víte.

 Podle meho nazoru je pozadavku nejblize nejaky S60 Symbianovy
bazarovy kus, treba 3650 nebo Siemens SX1 (oba VGA kamera) s kusem
softu. Cena bude kolem 3-4 tisic. Jmeno softu z hlavy nenapisu, ale
kdyby byl zajem zkusim pohledat. Nebo zkuste rovnou vy, doporucuji
zacit na www.my-symbian.com sekce software pro S60.

Vena Kovar