Poradi fazi v zasuvce

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Květen 29 17:25:38 CEST 2006

> Napr v taliansku (a asi aj v celej zapadnej europe) maju farebne odlisenu
> kazdu fazu - fialova len neviem ci je to L1 alebo L3...   ;-)

Od 1. dubna 2006 je v CR v platnosti norma (ci co to je) ktera upravuje
barevne znaceni vodicu. Z
http://www.prakab.cz/prakab_published/dok/ti_cz04.pdf je videt, ze kabel
5C, nyni 5J, ma pro faze hnedy, cerny a sedy. Uz jsem takto videl
vydratovany rozvadec a sam ted taky jeden takovy dratuji. Ale zatimco
kabely s sedym vodicem neni problem sehnat uz od lonskeho podzima (mozna
i drive ale zas tak casto kabely nekupuji) tak samotny CY sedy je
problem. 4m CY 6 sedeho si nakonec kamarad pro ktereho ten rozvadec
delam sehnal pres elektrikare v praci protoze ve 2 obchodech kde kupoval
  ostatni material na nej koukali jak...

Poradi 2 fazi vuci sobe lze urcit klasickou zkouseckou (tusim ze vadaska).

Pavel