Kompletni kopie ATmega8515

ynezz ynezz@true.cz
Pondělí Květen 29 09:33:59 CEST 2006

Marek Sembol <hwm.land@gmail.com> [2006-05-29 09:15:17]:

> Predne - a to je problem se do konference prihlasit? Obcas je tu sice
> fura spamu a kecu o nicem, ale aspon neni nuda:)

Prihlaseny uz jsem byl, ale tento list ma na me moc velky provoz :) Tak to sem
tam ctu pres archiv na webu. Nuda tu urcite neni.

> Ale k veci - jsou 3 veci, ktere si zaslouzi zkopirovani:
> -Flash (to jste zda se udelal)
> -EEprom (tam muze byt kdejake nastaveni nutne pro korektni praci
> programu. Pozor, pokud program jede treba na interni RC, tak tam muze
> byt i nejake dotrimovani rychlosti - a to uz muze byt problem)
> -fuse bity (ruzne nastavovani zejmena zdroje hodin, ale i dalsiho)
> Nevim jaky programator mate, ale vsechny 3 veci na 99.999% podporuji

Mam T51prog. Snad to tam nekde naklikam :)

> vsechny programatory Elnecu. Navic ma firma natolik skvelou povest, ze
> pokud budete mit stale problemy a obratite se na ne, verim, ze vam
> poradi!

Zkusim to asi jako posledni moznost, ke ktere doufam nedojde :) Nejedna se
o problem toho programatoru, ale o muj, ze tomu nerozumim.

Diky za tipy.

-- ynezz