Kde koupit bocnik 20A, 0.01Ohmu?

Pavel hw@itherm.cz
Neděle Květen 28 17:06:02 CEST 2006

Kdyby to nemuselo byt tech 20A tak vam muzu nabidnout WSL2010R0100

0.01R 0.5W 1% odpor v SMD provedeni

Sam je pouzivam ve wattmetrech
nebo pak pouzit serioparalerni kombinaci, urcite je to ale levnejsi nez
bocnik od Conrada

Pavel

---- Original Message -----
From: Novotný Pavel
To: 'HW-news'
Sent: Sunday, May 28, 2006 12:10 PM
Subject: RE: Kde koupit bocnik 20A, 0.01Ohmu?

Presnost je vzdy v nejake tride,  pokud potrebuji neco presnejsiho tak
pouzivam
http://www.conrad.cz/presny-rezistor-pbv-05-0r001+dp50744/, mimo jine uvitam
pokud nekdo vite o levnejsim dodavateli, ale tady mi staci neco v 1%
presnosti.
Mimochodem oni ty "presne" bocniky nejsou vubec spatne, a pokud clovek ma
jak zmerit  odpor po osazeni neni az tak velky rozdil v presnosti mezi tim
ohnutym dratem a tim odporem od Isabellenhutte.
Koneckoncu jedno je manganinovy drat a druhe manganinova folie.

A tohle je presny bocnik??? Ja kupuju bocniky Metra Blansko, v praci mam na
ne spojeni. Maji 0,5% presnost a oddelene napetove a proudove svorky. Ve
skutecnosti jsou ujete o mene nez 0,1%, jen nejsou na rozdil od tech 0,1%
stabilizovane nejakym tim umelym starnutim (asi teplotni cykly). Sice jsou
asi 3x drazsi nez ten kousek odporoveho dratu od Conrada, ale jsou to
opravdu bocniky - maji vsechno co normalni bocnik ma mit. Vcetne uchyceni do
rozvadece.

Andel