Kde koupit bocnik 20A, 0.01Ohmu?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Květen 28 12:10:27 CEST 2006

Presnost je vzdy v nejake tride,  pokud potrebuji neco presnejsiho tak
pouzivam

http://www.conrad.cz/presny-rezistor-pbv-05-0r001+dp50744/, mimo jine uvitam
pokud nekdo vite o levnejsim dodavateli, ale tady mi staci neco v 1%
presnosti.

Mimochodem oni ty "presne" bocniky nejsou vubec spatne, a pokud clovek ma
jak zmerit  odpor po osazeni neni az tak velky rozdil v presnosti mezi tim
ohnutym dratem a tim odporem od Isabellenhutte.

Koneckoncu jedno je manganinovy drat a druhe manganinova folie.

A tohle je presny bocnik??? Ja kupuju bocniky Metra Blansko, v praci mam na
ne spojeni. Maji 0,5% presnost a oddelene napetove a proudove svorky. Ve
skutecnosti jsou ujete o mene nez 0,1%, jen nejsou na rozdil od tech 0,1%
stabilizovane nejakym tim umelym starnutim (asi teplotni cykly). Sice jsou
asi 3x drazsi nez ten kousek odporoveho dratu od Conrada, ale jsou to
opravdu bocniky - maji vsechno co normalni bocnik ma mit. Vcetne uchyceni do
rozvadece.

Andel