AVR a 256KB SRAM

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Květen 26 15:56:24 CEST 2006

Ja to taky resil ale nedoresil, protoze se ukazalo, ze se nam to ani tam
nevejde, tak se pouzila 1Mbyte flashka. Takže v hardwaru je implementovano
strankovani poslednich 4KB pameti v 17(33 - podle osazene pameti) strankach
(posledni je na zacatku pameti, misto ktere prekryva interni sram) prepina se
to zapisem do registru v xilinxovi. Funguje to, ale nepouziva se to :-)
Takze nedoslo ani k premlouvani kompilatoru aby s tim pracoval.
Pomoci makra jsem si nektere promenne umistil pevne na ty adresy a pak jsem
sam musel vedet, kterou stranku ctu.
Proc to pisu?
No protoze bych to sam rad vedel, jestli se to da (gcc) nejak vysvetlit, aby s
tim umel sam zachazet.
Ten hw jsem prozirave udelal dost univerzalni pro jine aplikace v budoucnu.
Coz je dobre zejmena proto, ze debilni zakaznik uz ma prototyp ctyri mesice u
sebe a furt se nemuze rozhodnout jestli to chce, nebo ne. Takze to nakonec
velmi pravdepodobne nepodepise a ja hrozne nemam rad kdyz neco delam
zbytecne. Ikdyz jsem za to dostal mzdu.

Jakub Ladman