heatpipe

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Květen 26 09:41:09 CEST 2006

Nojo, kdyz to potece shora dolu tak je to ok, ale v tepelnych
trubicich nekdy musi tect ta kapalina i zdola nahoru. Co jsem videl ty
drahe prumyslove vyrabene tak byla vevnitr nejaka vzlinaci vrstva,
snad keramicka, proto by me zajimalo, jestli existuje nejaka finta jak
to snadno vyresit amatersky.

Ales Prochaska