ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Květen 26 08:24:36 CEST 2006

Dobry den,

necetl jsem cele vlakno. Stejne nebudu v letadle mobilovat.
Ale zpet k tematu.

Az tady jsem se dozvedel podminky. 245Mhz 20dB nad normou.

Nepotrebujete zadne drahe pristroje. Vemte (pujcte) si generator,
ktery umi tyto urovne, resp. o neco vice a kontaktne injektujte
privodni vodic za privodnim vodicem, az najdete "vstup",  ktery je
citlivy. No a pak odrusujte. Generujte pokud mozno s AM i bez
modulace.

PS. Pokud nechcete super odpovedi, nepokladejte super otazky.
Ono se z luftu tezko radi.

Hugo kOTTAS