Jas u VFD displeje

Čtvrtek Květen 25 19:53:35 CEST 2006

Hezký den,

    zkusila bych snížit anodové nebo mřížkové napětí, potom svítí méně,
ale určitě nesnižujte žhavení. Ale mám pocit že VFD od Futaby(i ?) to
umějí i pomocí SW, nemáte tam ovladače pro ten displej ? Možná to jde
změnit v nich :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz