OT: Co se da delat s rc helikopterou

Delphin delphin@post.cz
Čtvrtek Květen 25 19:03:31 CEST 2006

> Na tohle musim reagovat, i kdyz je to zde silne OT. Podobny nazor mam
> totiz i ja. Pred casem, jsou to tak 3 roky, jsem se take lehce zajimal
> o vrtulniky. Nejsem modelar, ale libilo by se mi to ridit. Vim, ze to
> neni trivialni, stejne jako vim, ze je to financne dost narocne a kdyz
> to zuchne, je vydelano... Presto jsem o tom vazne uvazoval.

Model chovajici se se jako dokonala zmensina originalu je proste nuda a s
tim asi nic nejde delat. Helikoptera v teoretickem meritku 1:37 s
teoretickou cestovni rychlosti 500 km/h by se musela adekvatne pohybovat
maximalne 13,5 km/h a to je furt jeste obrovska zabava oproti modelu vlacku
v meritku 1:120, ktere maji maximum 16,6 cm/min.