Poskozeny multimetr

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 25 16:15:26 CEST 2006

 25.5.2006, 16:09:09

PIN dioda je v podstate taky dioda, dve antiseriove zapojene didy by
toho asi moc neochranily -> PIN D to asi nebude.
Ze se jedna o zenerky nelze vyloucit, ale ochrana zaverne polovanym
emitorovym prechodem se pouziva casto, takze bych typovak ten
tranzistor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz