RE: OT: Tušíte někdo jak to pracuje, čipové karty v MHD ???

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Čtvrtek Květen 25 10:31:23 CEST 2006

Díky, tak jak jste to popsal tak to chápu. Jen jsem zatím nepochopil jak to dělají v těch Pardubicích, ale zřejmě to bude stejné,
máchnutí při výstup/nástup.Takže pak se dá pochopit i ten přestup, no a zřejmě bude nějaké elektronické zařízení v danném autobuse
MHD, které pak předá data do nějakého počítačového centra a tam se zřejmě vyhodnotí i ten přestup nebo to vyhodnocuje rovnou nějaký
soft/hardware v autobusu a ten přestup, tam píší, že je sleva do 30 minut na přestup, takže to zřejmě bude jen o tom _máchnutí_ při
_výstup/nástup_.

Uzavřel bych to, více nevymyslíme, jo a omlouvám se, že vypadává to OT ze subjektu, ale proč někdy vypadne a někdy né, tak to
netuším.

Baron