Tušíte někdo jak to pracuje, čipové karty v MHD ???

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Květen 25 09:51:18 CEST 2006

Na 99% to jsou Mifare karty. Myslim ze se nijak nedetekuje vystup a
prestup, leda by to meli propojeny pres centralu a revisor si stahne
aktualni data - ovsem v praxi si to nedokazu predstavit.

Martin Hanek