OT:Frezovani bylo Re: Plochy kabel na CNC frezku

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Květen 25 00:28:10 CEST 2006

Prichy napsal(a):
> Dobry vecer.
>
> :-D.....tak ja bych potreboval tech 44krpm..
> tak to nemusim mit strach.
>
> chvili jsem premyslel, co myslite tim
> "spatne upnuty nastroj"
> pak mi to trklo a rozebral  vreteno -
> zmeril hazivost na 6 mm stopce (0,05mm)
> na 3 (0,06)
> ovsem na prumeru 1mm uz to hazelo 1 desetinu!!!
> (vse mereno cca 1cm od hlavicky....bohuzel
> univerzalni sklicidlo....o nevhodnosti nemusime
> diskutovat, bohuzel na lepsi nejsou dolary :-/)
>
> Zde bude mozna zakopany pes :-((
>
> Prichy

> [...]

Pri 44krpm by vam ta 0.1mm tu masinu rozebralo nebo prinejlepsim by se
sebrala frezka sebrala a oddrncela do vedlejsi mistnosti.

Znovu upozornuju, ze kvalita vretena ma zasadni vliv na zivotnost
nastroje a i na to jake panuji podminky pri obrabeni. Takze je treba to
nepodcenovat. Srovnejte si tech tu desetinu s doporucenou sponou pro tu
1mm frezu a predstavte si co se tam asi deje. :-(
To je take duvod proc na amaterske masine pokud neni udelana opravdu
dobre neprehanet ty otacky, prestoze ta freza snese o mnoho vic.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info