ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Květen 24 17:51:13 CEST 2006

Co ja vim, tak se zakazuje pouziti jakychkoliv elektronickych veci behem
startu a pristani.
Signal oscilatoru treba scanneru je slysitelny na vzdalenost nekolik
desitek metru. Takovy i slaby signal muze interferovat s nejakym
komunikacnim nebo navadecim kmitoctem letadla. I CD plaer a jina havet
ma svuj oscilator, ktery vice ci mene vyzaruje.

Behem letu se pak nesmi pouzivat zarizeni, ktera vysilaji
elektrobagneticke vlneni.
Nektere aerolinky ovsem uz od tohoto striktniho zakazu upustili. ( asi
po urcitych testech)