ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 24 14:46:42 CEST 2006

tsvach@volny.cz wrote:

> Ale to snad ne. Preci kdyz vim jakou mam odolnost, tak neni problem
> rici, ze to rusive pole tady prekracuje povolenou mez.

No praveze to JE problem.

Lenze to uz nie je technicky problem (to by som si s Vami nedovolil
polemizovat), ale obchodne-organizacny.

Ak Vam niekto dovlecie do bezne predavaneho auta vysielacku kvoli ktorej
vysadia brzdy, tak jedine co sa Vam stane je, ze budete musiet u
nejakeho trapneho vysetrovania dokazovat ze ta vysielacka je mimo normy.
Ale ak budete robit brzdy do pretekarskeho auta kde tu brutalnu
vysielacku majitel CHCE mat, tak bud pridete o kseft, alebo sa s tym
pokusite vyrovnat.

wek