[Komerce] SMD1206

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Květen 24 13:51:36 CEST 2006

Zdravim,
pred nedavnem jsem koupil od nekoho z konfery sady SMD0805 odporu a
kondenzatoru - a velmi se mi to zalibilo (jednak cenou, jednak ma
clovek po ruce co potrebuje a nemusi jezdit 40Km za slonem). Chci si
proto poridit podobne sady (minimalne R, castecne i C) velikosti 1206

Ecom ma na R1206 ceny cca 0.18Kc (pri 100Ks) a 0.12Kc (pri 300Ks) bez
Dph. Ma predstava je komplet rada E12 (mozna jen E6) od desitek ohm do
desetitisicu ohm. U nekterych hodnot mam zajem o 100-200Ks, u zbytku
50-100Ks. (E12x4 rady x 100Ks = 4800Ks, cca 1KKc s DPH) K tomu C (asi
E6 od desitek pF po stovky nF nebo jen par vybranych hodnot - zde je
cena pri 100Ks samo podstatne vyzsi)

A ted moje otazky:
-nenabizi neco takoveho nekdo z konfery (aniz by byla cena extremne
vyzsi?) Doklad nepotrebuju
-pokud ne a skoncim u Ecom, ma nekdo zajem se pridat (nebo to
zorganizovat - ja nemuzu slouzit dokladem)? (at uz ve smyslu podeleni
se na 50Ks/hodnota nebo ve smyslu navyseni objednavky na
300Ks/hodnota)

Pripadne piste na soukromy mail.
Hezky den,
Marek